یاس و ناامیدی دشمن با حضور حداکثری در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کند.  

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و مردم می توانند با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل نمایند.

او با قدردانی از همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داد: در ۴۵ سال گذشته حرف اول را مردم زدند بنابراین این مردم هستند که صاحبان انقلابند و در تحقق اهداف عالیه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مشارکت جدی داشته و دارند و باحضور پررنگ و بی‌نظیر خود در انتخابات پیش رو به دشمنان نشان خواهند داد که پای آرمان های خود محکم و استوار ایستاده اند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: در فرایند برگزاری انتخابات پیش روی طبق رویکرد و اهدافی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شده که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه در استان شاهد باشیم.

عزیزی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته، افزود: مسئولان با استفاده از ظرفیت هایی از قبیل رسانه‌ها، فضای مجازی، صدا و سیما و امثال آن به تولید محتوا از روند پیشرفت کشور در مقایسه با دوران قبل از انقلاب و حال حاضر در روستاها، مراکز بخش و شهر یزد در حوزه های مختلف از قبیل راه ، آبرسانی، برق رسانی و ... اقدام و این خدمت رسانی ها را برای مردم تبیین و گزارش کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات