معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد:

گردشگری؛ اقتصاد استان را دچار تحول می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: گردشگری یکی از صنایع پاک و بدون آلاینده است که می‌تواند اقتصاد استان را دچار تحول کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشست با روسای تشکل‌های بومگردی کشور اظهار کرد: گردشگری یکی از صنایع پاک و بدون آلاینده است که می‌تواند اقتصاد استان را دچار تحول کند، البته رعایت چارچوب‌های فرهنگی و عرف جامعه از ضروریات اساسی است و برای دستیابی به هدف نهایی در این صنعت هر گونه همکاری لازم باشد، همراه خواهیم بود و حمایت خواهیم کرد تا به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: گردشگری بخشی از اقتصاد و فرهنگ ماست و از آنجایی‌که یزد شهر میراث جهانی است و در ابعاد ملی و جهانی حرف زیادی برای گفتن دارد، اگر گردشگری رونق بگیرد سایر مشاغل و اصناف در ارتباط با این صنعت نیز رونق می‌گیرند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تاکید کرد: استان یزد با تمدنی چند هزار ساله، بناهای تاریخی و فرهنگی زیادی را در خود جای داده و که متخلفان در عرصه و حریم بافت تاریخی یزد برخورد جدی می‌شود.

لازم به ذکر است، نشست با روسای تشکل‌های بومگردی کشور با حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان برگزار شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات