معاون استاندار یزد:

طرح توزیع شیر در مدارس استان آغاز می‌شود

نشست بررسی مشکلات تامین شیر مصرفی مدارس استان یزد به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی که به منظوربررسی مشکلات تامین شیر مصرفی مدارس استان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد بسترهای لازم برای اجرای شایسته با توجه به برنامه دولت در آغاز طرح توزیع شیر میان دانش‌آموزان که با جامعه هدف دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این طرح برای بهبود سلامت غذایی دانش‌آموزان به عنوان یکی از ضرورت‌های حال حاضر مجموعه تعلیم و تربیت کشور مطرح است و پیگیری برای تخصیص اعتبار مورد نیاز اجرای طرح به صورت مستمر و توسعه خط تولید شیر استریلیزه باید انجام شود.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید از سلامت جسمانی و ذهنی کامل برخوردار باشند و اگر بنای سلامت جامعه را بخواهیم مورد توجه قرار دهیم، باید به تغذیه دانش‌آموزان اهمیت دهیم.
شاه‌حسینی به خانواده‌ها توصیه کرد: هر روز صبحانه سالم به دانش‌آموز بدهید همچنین مصرف شیر بسیار مهم است، خانواده‌ها به ضرورت مصرف شیر برای سلامت استخوان و رشد دانش‌آموزان توجه داشته باشند.

در ادامه این نشست، یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات لبنی در استان در خصوص توسعه خط تولید این شرکت به منظور تامین و تولید شیر استریلیزه در پاکت‌های ۲۰۰ میلی لیتری برای مدارس خبر داد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات