شرکت خوروسازی یزد به زودی به روزهای اوج خود باز می‌گردد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از شرکت خودروسازی یزد که دارای خط مونتاژ وانت با ظرفيت يك تن بار را بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی با حضور در محل شرکت خودروسازی یزد به صورت مستقیم در جریان فعالیت های شرکت و همچنین مشکلات و موانع پیش روی آن قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در این بازدید اظهارکرد: شرکت خودروسازی یزد توانایی ظرفيت توليد سالانه 10هزار خودرو در فاز دوم را دارد و در حال حاضر وانت با ظرفيت يك تن بار را توليد و به بازار عرضه مي‌كند.
وی با اشاره به طرح توسعه شرکت برای راه‌اندازی خط تولید خودروهای ون ۱۱ نفره و ون باری، افزود: با توجه به مشکلات مالی و  تامین نقدینگی این شرکت امیدواریم با رفع این مشکلات شرکت گام‌های مؤثرتری در جهت اشتغال و رونق اقتصادی کشور داشته باشد.
مدیر عامل شرکت خودروسازی یزد گفت: در فاز اول این شرکت فقط برخی از قطعات را وارد و با داخلی سازی ۳۰ درصدی، فرآیند مونتاژ خودرو انجام می‌شد این درحالی است که در فاز دوم قصد داریم با افزایش ساخت قطعات داخل خودرو به بالای پنجاه درصد، 2 مرحله به فرآیند تولید که شامل اتاق سازی بدنه و رنگ آمیزی کابین به مجموعه خودروسازی اضافه کنیم که این امر ضمن ایجاد اشتغال بیشتر در مجموعه و فراهم آوری ظرفیت تولید بسیار بالاتر، باعث کاهش ارزبری خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات