استاندار یزد:

بالاترین رتبه های علمی و ارزشی بر سفره نظام تعلیم و تربیت به بالندگی رسیده است

استاندار یزد گفت: همه ما با هر جایگاهی ریزه خوار خوان با کرامت و پر از نورانیت، عشق و محبت جامعه معلمان و فرهنگیان هستیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست شورای اداری استان به ریاست استاندار یزد برگزار شد و جمعی از مدیران استان از یکی از معلمین تاثیر گذار دوران تحصیل خود، تجلیل کردند.
 
استاندار یزد در این نشست، با ادای احترام صمیمانه نسبت به جامعه بزرگ معلمین و فرهنگیان استان، اظهار کرد: این مجلس الگویی و نمادین، بیانگر آن است که بالاترین رتبه‌های این عالم از شهدا تا نخبگان، فرهیختگان، دانشمندان و علما بر سر سفره نظام تعلیم و تربیت به بالندگی رسیده‌اند.
 
مهران فاطمی در همین راستا ادامه داد: همه ما با هر جایگاهی ریزه خوار خوان با کرامت و پر از نورانیت، عشق و محبت جامعه معلمان و فرهنگیان هستیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم باید شاهد ایجاد خیزش و برانگیختگی عمومی در جامعه جهت احترام و تکریم جامعه بزرگ فرهنگیان و انتقال آن به نسل جوان باشیم.
 
استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: بدون تردید متوسط قد توسعه و پیشرفت در هر جامعه به هیچ عنوان از متوسط قد نظام تعلیم و تربیت آن بزرگتر نخواهد بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات