در جلسه با حضور مسئولان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، در این جلسه نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه نعیم آباد 72 شهید تقدیم انقلاب کرده ، گفت: مردم نعیم آباد با سابقه فرهنگی که دارند بیشترین مسجد و حسینیه را که اکثرا به  صورت خیری ساخته شده در منطقه خود ساخته اند و همواره نیز حافظ انقلاب و نظام اسلامی هستند.

محمد صالح جوکار گفت: در سال 91 فقط 18 درصد و در سال 92 نیز طبق برآوردها فقط 30 درصد بودجه عمرانی استان یزد محقق شده که این خود باعث متوقف شدن بسیاری از طرح ها شده است.

جوکاربا بیان اینکه حضور مدیران دولتی بعد از ساعات اداری در این نشست ها نشانه عشق آنها به مردم است، افزود: در این نشست ها به صورت مستقیم مردم درخواست های خود را مطرح می نمایند و از طرف مسئولان راه حل رفع این مشکلات ارائه می شود.

در این جلسه محمود شاکری شمسی فرماندار یزد اظهار داشت : خدمت به مردم افتخاری است که مسئولان باید این فرصت را بیش از پیش غنیمت شمرده و در این مسیر گام بردارند.

محمود شاکری شمسی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد افزود: مسئولان باید با همکاری مردم تمام توان خود را در راستای رفع مشکلات و دغدغه های مردم به کاربگیرند و در این راه صادقانه عمل کنند.

فرماندار افزود: مردم همواره همراهی خود را با نظام جمهوری اسلامی اثبات نموده اند و اکنون وظیفه ماست که در راه خدمت به مردم تمام توان خود را بکار گیریم .

وی از مدیران دستگا هها نیز خواست براساس توانمندی دستگاه ها ی خود به مردم تعهد و قول دهند.

در این جلسه مسائل و مشکلاتی از سوی اهالی محله نعیم آباد مطرح شد که برخی از مدیران دستگاههای اجرایی در جهت مرتفع نمودن آنها قول مساعد دادند.