دبیر ستاد دهه فجر استان خبر داد:

شعار محوری دهه فجر 93 « پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تعیین شده است

دبیر ستاد دهه فجر استان عناوین ایام الله دهه فجر 93 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، سعید زارع پس از پایان جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان یزد در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری گفت: بنابر اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مرکزی شعار اصلی و محوری دهه فجر امسال « پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تعیین شده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: این شعار با عنایت به نامگذاری سال 1393 از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و رویکردهای داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توجه به تعیین سیاست ها، رویکردها و اصول برنامه های آیین بزرگداشت عید انقلاب بوده است.

دبیرستاد دهه فجر استان با بیان اینکه عناوین ایام الله دهه فجر 93 از حدود یک ماه گذشته از مرکز به استان ها اعلام شده است اظهار داشت: روز یکشنبه 12 بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن به عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری» نامگذاری شده و از دوشنبه 13 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی» یاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این اطلاعیه 14 بهمن «انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری» نام گرفته و چهارشنبه 15 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی اسلامی» می باشد.

زارع گفت: «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» عنوان روز پنجشنبه 16 بهمن است و ملت انقلابی و سرافراز ایران اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، عدا لت گستری و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» به استقبال روز جمعه 17 بهمن می روند.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد ابراز داشت: همچنین شنبه 18 بهمن «انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگی، عدالت و تمدن اسلامی» نام گرفته و یک شنبه 19 بهمن مصادف با روز نیروی هوایی به عنوان «انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، استکبار ستیزی و مقابله با افراط گرایی و تروریسم» نامگذاری شده است.

سعید زارع در پایان اضافه کرد: بیستم بهمن به نام «انقلاب اسلامی، خودباوری، جامعه دینی و حاکمیت ارزش های اسلامی» ، سه شنبه 21 بهمن «انقلاب اسلامی، اتحاد و عزم ملی، وحدت و انسجام امت اسلامی» و روز چهارشنبه 22 بهمن و سی و ششمین سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نامیده می شود.