رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

حضور آگاهانه،توکل به خداوندو تبعیت از رهبری از رموز اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده است

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد در نخستين جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان گفت: حضور آگاهانه،توکل به خداوندو تبعیت از رهبری از رموز اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان با اشاره به انواع توطئه هاي دشمنان براي نابودي نظام جمهوري اسلامي بعد از انقلاب اسلامي گفت: حضور آگاهانه،توکل به خداوندو تبعیت از رهبری از رموز اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود و ما امروز هم برای تداوم این انقلاب حتی بیش از گذشته به آن نیازمندیم.

حجت الاسلام فخرالديني خاطرنشان كرد: قطعاً مردم فهيم و بصير ايران اسلامي با وحدت و همدلي مراسم ايام الله دهه فجر 93 را باشكوهتر از سالهاي گذشته برگزار خواهند كرد.

دبيرستاد دهه فجر استان نيز در اين جلسه با بيان اينكه 25 كميته تخصصي براي برنامه ريزي و برگزاري جشن هاي عيد انقلاب تشكيل شده است افزود: امسال ستاد دهه فجر شهرستان يزد نيز براي اولين بار تشكيل شده است كه اميدواريم با مشاركت دستگاه هاي اجرايي و مردم برنامه هاي بزرگداشت اين ايام به بهترين نحو انجام پذيرد.

سعيد زارع با اعلام اينكه در بيشتر كشورهاي دنيا جشن هاي روز استقلال و يا سالروز انقلاب كاملاً به صورت دولتي برگزار مي شود تصريح كرد: مهمترين رويكرد در جشن هاي سالروز انقلاب اسلامي ايران، مشاركت و واگذاري امور به مردم است.

وي با بيان اينكه از 5 الي 11 بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از فجر نامگذاري شده است افزود: بايد در اين هفته با در نظر گرفتن کیفیت ، تنوع وجذابیت در آماده سازی فضا برای بزرگداشت عید انقلاب گام برداریم.

زارع با تأكيد به اينكه صبغه برنامه هاي انقلاب بايد بر پايه نشاط، شادابي و سرور باشد افزود: بايد با همكاري همه دستگاه هاي اجرايي فضاي شهرستان را در اين ايام با اجراي برنامه اي پويا، اثربخش و اميدآفرين بيش از پيش شاد سازيم.

جانشين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در پايان با اشاره به برگزاري برنامه هاي متفاوت در ايام الله دهه فجر، خواستار برگزاري نشست هاي روشنگرانه با هدف ترويج گفتمان انقلاب ، آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي شد.