389

جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، هشتمین  جلسه شورای ترافیک شهرستان یزد به  ریاست سيد محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد  و حضور  معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا تشکیل شد و موضوع سیستم های ثبت تخلف دوربین‌های کنترل سرعت سطح شهر  مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد در این جلسه با قدردانی و تشکر از زحمات شورای ترافیک شهرستان بیان داشت:خوشبختانه علیرغم افزایش جمعیت، خودروها ،سفر ها ، ترددها و شرایطی که در شهرستان مترتب شده است بنحوی بوده که اتفاقات و حوادث ترافیکی  به آن صورت رشد نداشته است .
وی افزود :حوزه ترافیک یکی از مباحث ضروری می باشد  و اتفاقاتی که در این حوزه رخ می دهداز مسائل تاثیر گزار در نسل آینده و مباحث امنیتی می باشد که باید با سرعت و دقت هر چه بیشتر  مورد توجه خاص دستگاههای متولی قرار گیرد.
سید محمد رضا مدرسی با اشاره به اینکه  هدف اصلی در حوزه ترافیک  نظم بخشی و فرهنگ سازی برای  مردم می باشد تصریح کرد :نصب و به روز رسانی دوربین ها ی پایش تصویری برای  کنترل هوشمند مسائل ترافیکی، درخروجی و ورودی های  شهرباید جزو اولویت ها باشد واز لحاظ ترافیکی و امنیتی  پایش شود.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.