بازديد سرزده معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري از جهاد كشاورزي شهرستان يزد

معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري يزد به صورت سرزده از مديريت جهاد كشاورزي شهرستان يزد بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، افسانه شهابي پور به همراه رئيس اداره برنامه ريزي و كارشناسان فرمانداري با حضور در مديريت جهاد كشاورزي ضمن بازديد از بخشهاي مختلف در جريان ارائه خدمات اين اداره به مردم قرار گرفت.

معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد در اين بازديد با بيان اينكه همه مسئولين بايد در راستاي خدمت صادقانه به مردم حركت كنند افزود: مسئوليت و فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگي است كه بايد قدر آن را دانست و با برنامه ريزي و ارائه خدمت صادقانه به مردم اين نعمت و فرصت را پاس بداريم.

شهابي پور ضمن تقدير از نحوه خدمت رسانی مديريت جهاد كشاورزي يزد به مردم با توجه به گستردگي شهرستان، بر تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت‌ها بخش كشاورزي در شهرستان تأكيد كرد.

معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد در این بازدید ، تکریم ارباب‌رجوع، رسیدگی به مشکلات و  وظیفه‌شناسی را نخستین اولویت مدیران ادارات دانست و افزود: ادارات بایستی با انضباط کاری و ورود و خروج‌های منظم در جهت تسریع کار ارباب‌رجوع، گام بردارند.

شايان ذكر است مديريت جهاد كشاورزي با دو مركز خدمات كشاورزي دهستان فهرج و بخش زارچ در زمينه هاي بهبود توليدات دامي و گياهي، آب و خاك، صنايع كشاورزي و مكانيزاسيون، امور اراضي، ترويج و آموزش كشاورزان به بهره برداران خدمات ارائه مي دهد.