فرماندار يزد:

انقلاب اسلامي، نقطه اتصال و تمركز همه گروه ها و جريان هاي سياسي معتقد به نظام مقدس جمهوري اسلامي است

اولين جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان به رياست فرماندار يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در اولين جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان يزد با بيان اينكه ظهور و بروز انقلاب اسلامي ايران نشأت گرفته از خواست و مشاركت مردم به رهبري امام خميني (ره) بوده است افزود: بايد برنامه ريزي جشن هاي عيد انقلاب به نحوي صورت گيرد كه خود مردم به عنوان صاحبان اصلي اين انقلاب نقش آفرين باشند.

فرماندار يزد با اشاره به برنامه هاي اعلام شده از سوي ادارات و نهادهاي شهرستان براي بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت: اميدواريم جشن هاي ايام الله دهه فجر 93 باشكوهتر و پرشورتر از سالهاي گذشته در شهرستان يزد اجرا شود.

وي با تأكيد به اينكه همه احزاب، گرايش ها و جريانات سياسي در بحث پيروزي و حفظ انقلاب اسلامي هيچگونه نقطه افتراقي ندارند خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي، نقطه اتصال و تمركز همه گروه ها و جريان هاي سياسي معتقد به نظام مقدس جمهوري اسلامي است و در اين مسير همه مردم براي اعتلا و پيشرفت آن تلاش خواهند كرد.

رئيس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان يزد در پايان بر خاطره گویی و خاطره نویسی و ترویج ارزش‌های انقلاب به نسل هاي بعدي تأكيد كرد و افزود: ايام الله دهه فجر فرصت بسيار مناسبي براي تبيين ارزشها و آرمانهاي حضرت امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي و همچنين ذكر رشادتها و جانفشاني هاي شهداي انقلاب است.