به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در این جلسه گفت: سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال « اقتصاد  و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است که از فلسفه و حکمت خاصی برخوردار بوده و خطی مشی مردم و مسئولان در طول سال مشخص شده است.

فرماندار یزد در ادامه  با بیان اینکه نان و نوع کیفیت آن از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان است اظهار داشت: در پخت نان از تمام توان خود در انجام هر چه بهتر و نیز بالابردن سطح کیفیت نان استفاده خواهیم کرد.

وی با تأکید به اینکه همزمان با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها لازم است راهکارهایی در جهت کاهش واقعی دورریز و اسراف نان اندیشیده شود  افزود: یکی از مهمترین راهکارها بحث ارتقای کیفیت نان است.

فرماندار یزد اصل تشویق و تنبیه را دو اصلی پذیرفته شده علمی دانست و اظهار داشت: دستگاههای مسئول همچون سازمان صنعت ، معدن و تجارت و نیز اتحادیه صنف نانوایان باید ضمن نظارت و ارزیابی عملکرد به صورت مستمر، واحدهای خبازی متعد و دلسوز را مورد تشویق قرار داده و متخلفان برخورد قانونی نمایند.

محمود شاکری شمسی ارتقای بیش از پیش منزلت شغلی نانوایان را  خواستار شد و اضافه کرد می توان از طریق ارائه تسهیلات مالی ، رفاهی و ... در این مسیر گام برداریم.

فرماندار یزد در پایان از تلاشهای نانوایان عزیز شهرستان در طول ایام عید نوروز که منجر به آسایش و رفاه حال هر چه بیشتر شد تقدیر و تشکر کرد.