639

آیین خشت گذاری مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛ در ابتدای این آیین در مراسمی  از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه  خیر بزرگوار محمد تقی شهوازیان مدیر عامل  یزد بسپاردر انجام امور خیر وتقبل نمودن تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ تقدیر و تشکر بعمل آمد.
سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرماداری یزد در این مراسم در سخنانی اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین  راستودنی دانست و گفت:خدمتی که آقای  شهوازیان وهمسنگرانشان امروز  در جبهه اقتصاد بدون اینکه ما متوجه شویم انجام می دهند ستودنی است .
وی افزود :در یکدوره ای از زمان دشمن از نظر   جغرا فیایی به مرزهای ما حمله کرد وهمه دست در دست هم قراردادند و دشمن را شکست دادیم که  مشاهده شد ولی امروز باتوجه به  فشارها و تحریم ها و سیاست گذاری های اقتصادی  که در جای جای دنیا برعلیه کشور جمهوری اسلامی و مردم ایران  صورت می گیردکسانی هستند که در این سنگرمبارزه مستقیم  بدون اینکه دیده شوند  و مابتوانیم مشکلات و فشارهایی که برآنها هست را درک کنیم میجنگند امثال آقای شهوازیان هستند که در حوزه اقتصاد فعالیت می کنندو این زمینه امن اقتصادی تا حدودی حاصل تلاشهای این عزیزان  است .
سرپرست فرمانداری یزد تصریح کرد  :این افراد  امروز حامی سنگر علم هم هستند و  این دستاوردی است که باید قدردانشان باشیم  و انشالله بتوانیم با ارج نهادن آنها، شاهد باشیم دراین زمینه گامهای موثروبلند تری  رااین عزیزان  بردارندوما هم تلاش می کنیم در حد بضاعت هرچند ناچیریارو کمک کارشان باشیم .
مدرسی در ادامه افزود :علما و روحانیون وکسانی که این بستر فکری و فرهنکی و این  راه را بما نشان دادند آنها را هم قدر بدانیم و بتوانیم همچنان با این مسیر وبا آن آموزه های دینی و فرهنگی و اجتماعی، که از طریق علما و روحانیون به جامعه منتقل شده آنها را هم داشته باشیم واین زمینه را بسط و گستر ش دهیم.
شایان ذکراست در پایان جلسه و قبل از آیین خشت گذاری جلسه منور به حضور خدام امام مهربان و رئوف حضرت امام رضا علیه السلام گردید و خیر محترم بیان کرد  پس از اتمام ساخت  این مجتمع فرهنگی به نام نامی حضرت امام رضا علیه السلام مزین شود.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.