فرماندار شهرستان تفت:

مردم شهرستان تفت از آزمون بزرگ یازدهم اسفند سربلند بیرون خواهند آمد

فرماندار شهرستان تفت گفت: در شرایطی که دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است مردم شهرستان تفت با حضور باشکوه خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری"به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه اشاره و اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که امیدواریم با حضور پرشور مردم در این انتخابات برگ زرین دیگری در نظام جمهوری اسلامی رقم‌زده شود.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: همه مسئولان از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه به دلیل تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه دشمنان این نظام آگاه و در حال تلاش برای رفع آن هستند و چشم دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات و شدیدتر کردن این تحریم‌های ظالمانه است.

وی ادامه داد: اغتشاشات سال گذشته طمع دشمنان را افزایش داد و باعث افزایش فشار ها به کشورمان شد اما مشارکت باشکوه مردم در انتخابات می تواند بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند و باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا شود.

دهقان نیری تصریح نمود: در شرایطی که دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است مردم شهرستان تفت با حضور باشکوه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این انتخابات، بیان داشت: مشارکت حداکثری و گسترده مردم در این رویداد نقش مؤثری در امور داخلی و خارجی کشور دارد و می‌تواند علاوه بر تقویت وحدت، اقتدار نظام و کشور را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش دهد.