هم زمان با هفته دولت؛

دیدار مسئولان شهرستان تفت با خانواده "شهید امیر حسین قربانی"

امام جمعه تفت با همراهی سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با حضور در منزل "شهید امیر حسین قربانی" با پدر و مادر این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حجت الاسلام علی محمد گلوردی"امام جمعه تفت با همراهی "علی دهقان نیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، "علی احمدیان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "سجاد خشت زن"رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با حضور در منزل "شهید امیر حسین قربانی" با پدر و مادر این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

لازم به ذکر است "شهید امیرحسین قربانی" متولد چهارم خرداد ۱۳۷۷ و از دانشجویان نخبه ایران در دانشگاه «مانیتوبا» کانادا بود که در مقطع دکتری رشته بیوشیمی در حال تحصیل بود که برای تعطیلات اول سال میلادی به شهرستان تفت که خانواده‌اش در اینجا اقامت دارند، آمده بود.

 شهید امیرحسین قربانی پسر جانباز و آزاده سرافراز و از مدیران بازنشسته شهرستان تفت "علی قربانی" است که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خط تهران - کی یف، جان باخت.