اعزام عوامل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به محل شعب اخذ رأی در شهرستان تفت

عوامل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز جمعه هشتم تیرماه با حضور در فرمانداری شهرستان تفت و تحویل اقلام موردنیاز به شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، عوامل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز جمعه هشتم تیرماه با حضور در فرمانداری شهرستان تفت و تحویل اقلام موردنیاز به شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

 "علی دهقان نیری" فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت از نزدیک و از ساعت پنج صبح پیگیر اعزام کادر اجرایی انتخابات به محل شعب اخذ رأی شد.

فرماندار شهرستان تفت در حاشیه این بازدید اظهار داشت: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با حضور در فرمانداری و دریافت اقلام موردنیاز برای برگزاری انتخابات با همراهی عوامل برگزاری به شعب اخذ رأی در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت اعزام شدند.

"علی دهقان نیری" خاطرنشان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد و به استناد ماده " ۳۶ " قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آن‌ها " ۱۸ " سال تمام باشد یعنی " متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن" می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت نمایند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: عوامل 67 شعبه ثابت و سیار در نقاط مختلف شهری و روستایی کار اخذ رأی برای انتخاب چهاردهمین منتخب ریاست جمهوری را انجام خواهد داد.

دهقان نیری در پایان افزود: امیدواریم مردم انقلابی شهرستان از آغازین دقایق شروع فرآیند رأی‌گیری تا پایان مهلت قانونی با حضور باشکوه خود رویدادی بی‌نظیر را در تاریخ سیاسی کشور رقم بزنند.