شانزدهیمن یادواره شهدای گمنام با حضور اساتید و دانشجویان، مسئولین و اقشارمختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی میبد برگزار شد .
دکتر بیژن مقصودلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میبد گفت : دانشگاه آزاد اسلامی میبد میزبان سه شهید گمنام است که از برکات وجود این شهداء  هرسال بهره معنوی می بریم .
مقصودلو با بیان اینکه امشب چهره های شاخصی در این یادواره حضوردارند افزود : خانواده شهید احمدی روشن و شهید انتظاریان در این  مراسم حضور دارند .
وی تصریح کرد: شرایط امروز کشورمان را مدیون و مرهون جانشفانی های این شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم درشان و تقدس این شهدا ، پاسخگو باشیم و قدم هایی را درعرصه ایثار و شهادت برداریم .
سردار عظیم ابراهیم پور رئیس قرارگاه جهاد تبین کشور در این مراسم به تشریح نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه کشورمان پرداخت و گفت : پشت پرده همه اغتشاشات و قائله ها در کشورمان ، امریکا و36 کشورمتحد امریکا و اروپایی هستند که با ما جنگیدند و ما همه توطئه های آنها را تاکنون خنثی کردیم . 
سردار ابراهیم پور با اشاره به شاخص های نظم نوین جهانی از دیدگاه  مقام معظم رهبری گفت : انزوای امریکا اولین شاخص نظم نوین جهانی است که اعلام خودمختاری ایالت های امریکا از نشانه های آن است .
وی انتقال قدرت از امریکا و اروپا به آسیا را دومین شاخص نظم نوین جهانی خواند و افزود : امریکا و اروپا دیگر ظرفیت نگه داشت نخبه گانی را ندارند و در آینده قدرت اقتصادی ، نظامی ، فرهنگی ، سیاسی و علمی به آسیا منتقل خواهد شد و اگر مهاجرت نخبه گانی را به آسیا مشاهده کردید تعجب نکنید .
رئیس قرارگاه جهاد تبین کشور گفت : سومین شاخص نظم نوین جهانی از دیدگاه مقام معظم رهبری ، جهانی شدن تفکر و منطق مقاومت است. 
سردار ابراهیم پور در ادامه با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت : امریکا و اسرائیل عمدا کنسولگری ایران دردمشق هدف قرار داده و  سردار زاهدی را به شهادت رساندند تا قدرت حمله و ضد حمله ایران در آینده در یک جنگ بزرگ را ارزیابی کنند .
وی با بیان اینکه آنها قدرت حمله و ضد حمله روسیه دراکراین و چین را با مستقر کردن سامانه های دفاعی در اطراف این کشورارزیابی کرده اند افزود : ما دروعده صادق به اسرائیل حمله کردیم و خوب هدف ها را زدیم و آفندمان را هم لو ندادیم .
رئیس قرارگاه جهاد تبین کشور تصریح کرد : قدرت آفندی ما هشت لایه دارد که آنها به دنبال این بودند لایه های پنج، شش ، هفت و هشت ما را ارزیابی کنند اما با وجود اینکه در 240 نقطه اطراف اسرائیل پایگاه پدافندی را از 8 کشوربه صورت مستقیم و 28 کشور غیر مستقیم بزرگترین پدافند دنیا را ایجاد کرده بوند ؛ دو نقطه حساس اسرائیل را هدف قراردادیم .