سجادی پور فرماندار میبد

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد درجلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی گفت : متاسفانه بخشی از  آسیب های اجتماعی  در سطح شهرستان میبد از بی برنامه گی است و این بی برنامه گی آسیب ها را تشدید می کند .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد ، سجادی پور فرماندار میبد با بیان اینکه راه کاهش آسیب های اجتماعی دنبال کردن برنامه های عملیاتی است تصریح کرد : ما نباید دراین شرایطی که فضای مجازی حاکم است  از نوجوان و جوان غافل باشیم ؛ بلکه از سال تحصیلی جدید که بالغ بر 40 هزار نفر دانش آموز ، دانشجو و طلاب را در مراکز علمی و آموزشی و حوزوی داریم  با مشارکت آنها در برنامه های فرهنگی ،محله ای ، مساجد مانع رشد آسیب ها باشیم .
وی گفت : اگر آموزش و پرورش در درجله اول قوی عمل کند و تک تک مدارس را با برنامه های دانش آموز محور پیش ببرد بسیاری از آسیب ها کم می شود .
سجادی پور افزود : متاسفانه ما نتوانستیم اوقات فراغت خوب برای نسل نوجوان و جوان مان ایجاد و تولید محتوا داشته باشیم و آنها را با برنامه های فرهنگی ، خلاقیت ، محله محور، حضورشان در مساجد و امامزادگان و مکان های تاریخی و گردشگری به سمت فعالیت های اجتماعی هدایت کنیم .
فرماندار میبد گفت : امسال با تدابیر اندیشیده شده از محرم تا اربعین و پایان ماه صفر به خوبی توانستیم برنامه های دشمن را در سالگرد اغتشاش سال گذشته خنثی کنیم .
وی درادامه به آسیب های حوزه خانواده و صنعت و کارگری هم پرداخت و گفت : اگر ما همانطور که صنعت نیروهای تحصیل کرده را بورسیه می کند ، نیروی کار تحصیل کرده را به کاربگیریم آدم های قوی و خانواده های با بنیه فرهنگی در شهر حضور می یابند که آسیب آن هم به مراتب کمتر است .
سجادی پور با بیان اینکه باید رویکرد مدیران در ارزش یابی ها تغییر کند افزود :  امروز تنها نگرانی ما درحوزه صیانت از خانواده همین دفاتر ثبت طلاق است که محلی برای کاسبی بدل شده اند .
فرماندار میبد گفت : سال گذشته روند طلاق در شهرستان میبد 33 درصد کاهشی بوده است اما در این حوزه آنچه اتفاق می افتد ثبت طلاق است درحالی که باید بیایند و اعلام کنند که آسیب طلاق چی بوده است تا معالجه شود.