پیام قدردانی فرماندار بافق از مشارکت باشکوه و حماسی مردم در انتخابات

ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق در پیامی از حضور حماسی مردم دارالشجاعه بافق در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و خلق مشارکت 83 درصدی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در متن پیام فرماندار شهرستان بافق آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در 15 تیرماه 1403 با عنایات خداوند متعال و‌توجهات حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و با دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدرشناسی از خدمات شهید جمهور عزیزمان، با لبیک میلیونی و‌ مسئولیت پذیری مردم در سراسر کشور با آزادی و شفافیت کامل برگزار شد؛ درصد بالایی از واجدین شرایط اعم از  پیر و جوان و مرد و زن و بویژه عزیزان پرشور و با نشاط رای اولی، به عشق وطن سرافراز و شهیدان پرافتخار و نیز به رخ کشیدن اقتدار جهانی کشورمان ایران، پای کار آمدند. این حماسه بزرگ و مشارکت و حضور میلیونی موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.

مردم همیشه در صحنه دارالشجاعه بافق با حضوری آگاهانه‌ و شورآفرین به میدان انتخابات آمده و مشارکت عمومی 83 درصدی را خلق و با شور و شعور اجتماعی و احساس مسئولیت پذیری خود، بار دیگر نمونه بودن بافق را در کشور به اثبات رساندند.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است، وظیفه شرعی همه ما، حرکت در مسیر اعتلای کشور با همراهی و‌حمایت از دولت و رئیس جمهور منتخب جناب دکتر مسعود پزشکیان برای پیشرفت و عزت روز افزون ایران عزیز و کمک در تشکیل یک دولت قوی و کارآمد است.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ محضر رهبر معظم انقلاب و به ملت شریف ایران،علی الخصوص مردم فهیم، متدین، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان بافق و رئیس جمهور منتخب، بر خود لازم می دانم از همراهی امام جمعه محترم، همکاری مدیران محترم دستگاه های اجرایی ،کلیه اعضای پرتلاش و محترم هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، شورای تامین، نیروهای بسیج و سپاه، امنیتی و انتظامی و قضایی، ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری و هواداران آنان در برگزاری این دوره از انتخابات و به طور ویژه از اصحاب رسانه‌ها که در پوشش اخبار  و اطلاع رسانی شفاف و دقیق نقش شایسته ای را ایفا کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

سلامتی و سربلندی مردم عزیز و قدرشناس و جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب و خدمتگزار که کشور را به افق های بلند و روشن رهنمون خواهند نمود را از خداوند منان مسئلت می نمایم.