پیام سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره)

سرپرست فرمانداری بافق در پیامی سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

در پیام ابوالقاسم دهقان آمده است:

رفتی زجهان گرچه اي روح خدا                           لیکن عَلَم و مهر تو برپاست هنوز

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند.

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال عارف و رهبری فرزانه است که با اندیشه و نگاه الهی خود به تاکید صاحبنظران، موج بیداری اسلامی را در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی ایجاد کردند و اثرگذاری اندیشه امام در جهان اسلام به طوری گسترش یافت که همه سیاسیون و حتی دشمنان اذعان دارند که این مرد بزرگ نگاه دنیا را تغییر داده است.

قیام امام خمینی(ره) و موفقیت انقلاب اسلامی ایران در دنیا، شرایط جدیدی را ایجاد کرد که نمونه آن دستیابی به انقلابی نوین با شعائر خاص دینی است، از این رو می‌توان امام را معلم بزرگ بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام نامید که در طول دوران مبارزه و رهبری خویش، با بیان سخنان و رهنمودهای خویش، آزادی و بیداری ملت‌های جهان را تبیین کرده و به ابعاد گوناگون آن پرداخت.

بی تردید امروز عزت و سرافرازی این نظام مقدس، بی شک ثمره اقتدای ملت غیور ایران اسلامی به سیره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدا و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

اینجانب ضمن گرامیداشت قیام تاریخی پانزدهم خرداد، سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی خورشید جماران، حضرت امام خمینی(ره) را خدمت ملت سلحشور ایران اسلامی بویژه مردم دیار دارالشجاعه شهرستان بافق تسلیت عرض کرده و به روان پاک امام شهیدان و همه شهدای انقلاب درود می‌فرستم.

 

ابوالقاسم دهقان

سرپرست فرمانداری بافق