در آستانه انتخابات دوم اسفند ماه:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق؛ محمد زاده رحمانی  فرماندار و رییس هیپت اجرایی انتخابات بافق در پیامی از مردم همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در انتخابات دوم اسفندماه دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

مردم دیار دارالشجاعه بافق یکبار دیگر همانند صحنه های مختلف بویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، که شکوه حضور آن و صلابت گام‌هایتان در این روز در فضای ایران اسلامی طنین‌انداز شد، دوم اسفندماه در پای صندوق‌های رای تکرار خواهد شد.

عشق به کشور عزیزمان ایران، عشق به مردم سالاری دینی، قدردانی از خون شهدا، پیروی از ولایت فقیه، عشق به جمهوریت و اسلامیت نظام ، استقرار کامل و استمرار امنیت داخلی و تجلی همدلی و همزبانی دولت و ملت، همه و همه با حضور مردم عزیز در پای صندوق های رای تبلور عینی خواهد یافت.

واضح است که شما مردم فهیم و با بصیرت دیار دارالشجاعه بافق مانند همیشه حماسه خواهید آفرید.

اینجانب از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، بانوان، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان، احزاب و تشکل‌ها، نخبگان، اصناف و بازاریان،کشاورزان، اصحاب رسانه، جوانان برومند به ویژه رأی اولی‌ها و آحاد مردم شهرستان بافق دعوت به حضور حداکثری در انتخابات می نمایم و همچنین صمیمانه حسن تعامل و قانون‌مداری کاندیداهای محترم و هوشیاری و آگاهی شما مردم فهیم را در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی ارج نهاده و پیشاپیش حضور آگاهانه و پرشورتان را در پای صندوق‌های رأی قدر دانم.

 

محمد زاده رحمانی

فرماندار و رییس هییت اجرایی انتخابات شهرستان بافق