پیگیری های استانی درراستای تحقق شعار سال

دیدار فرماندار با سرمایه گذار شهرک گلخانه‌ای و نیروگاه خورشیدی "اگری ولتائیک" در مروست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست؛ مهندس جواد دانشور فرماندار مروست با حضور در شرکت برق مجمر استان با  رضایی سرمایه گذار شهرک گلخانه ای و نیروگاه خورشیدی "اگری ولتائیک" دیدار و گفتگو کرد .

 فرماندار مروست در این نشست بیان داشت؛  مجموعه دولت در شهرستان مروست از حضور سرمایه گذاران بومی و غیربومی با تمام توان حمایت خواهد کرد.
جواد دانشور مروستی ضمن تشکر از حضور سرمایه گذاران و همچنین انتخاب شهرستان مروست برای سرمایه گذاری افزود: هرگونه مانع برای استارت سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی و دیگر حوزه ها را به شخصه پیگیری و مرتفع خواهم کرد.
در این دیدار نیز  رضایی توضیحاتی درباره شهرک گلخانه‌ای و نیروگاه خورشیدی "اگری ولتائیک" جهت احداث و طرح توسعه آن و همچنین مراحل تشکیل پرونده جهت  این مجتمع  ارائه نمود.
پروژه شهرک گلخانه‌ای و نیروگاه خورشیدی "اگری ولتائیک" در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان یزد و توسط وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مروست کلنگ‌زنی شد.
گفتنی است؛ مساحت این گلخانه ۲۰ هکتار با میزان تولید ۱۴۴۰ تن در سال است، میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه ۴ هزار میلیارد ریال بوده و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم را در پی دارد. بهره‌برداری از این پروژه در سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است.