پیام قدردانی فرماندار و امام جمعه شهرستان مروست از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و مهندس دانشور مروستی فرماندار شهرستان مروست با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه و جشن چهل وچهار سالگی انقلاب اسلامی تقدیر و ...

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست؛
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و مهندس دانشور مروستی فرماندار شهرستان مروست با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه و جشن چهل وچهار سالگی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» حج آیه ۴۰

حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردمان سرافراز و انقلابی شهرستان مروست همراه مردم ایران در سراسر کشور در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه – آن هم در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی با طراحی سناریوهای مختلف، تلاش گسترده‌ای را برای دلسردکردن مردم و ایجاد فاصله آنها با نظام عملیاتی کرده بودند – نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند.

این حضور گسترده مردم عزیز و باوفا در راهپیمایی جشن چهل و چهارسالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، پیام مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با آرمان های بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام حضرت امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) و رفراندومی جدید را به جهانیان ارسال کرد تا بدخواهان و براندازان بدانند کارشان چیزی جز آب در هاون کوبیدن نیست.

این راهپیمایی مظهر اتحاد و انسجام شد و مردم شهرستان  با شرکت در آن، عظمت این ملت بزرگ را به همگان نشان دادند و حال نوبت تمام مسئولین کشور و مسئولین شهرستان است تا با تمام قوا و تلاش و مدیریت جهادی و شبانه روزی دینشان را به این مردم وفادار ادا کنند.

در پایان از این حضور ستودنی و تماشایی مردم عزیز شهرستان مروست در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱و جشن چهل وچهار سالگی انقلاب و همچنین از اصحاب رسانه، اعضای شورای تامین و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در انعکاس و تامین امنیت این مراسم تقدیر و تشکر بسیار داریم و از همه مسئولین شهرستان می خواهیم با اتحاد و همدلی و همراهی کامل بیش از پیش به این مردم مومن و انقلابی خدمت کنند.