پیام قدردانی فرماندار مروست به مناسبت هفته دولت

 

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمام مردم شریف شهرستان مروست قطعاً خادمی برای مردم در این زمان افتخاریست که نصیب تیم اجرایی شهرستان شده است.
 مناسبت‌ها فرصتی است برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی  برای رسیدن به اهداف توسعه ای شهرستان که این امر نیاز به کار و تلاش جهادی است. 
جا دارد از همین جا ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید ، خدمت بخشداران محترم ،شهردار محترم، مدیران دستگاه‌های اجرایی و زیر مجموعه آنها،اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران و همچنین اصحاب رسانه استان و شهرستانی که برای تحقق پروژه‌های عمرانی و زیرساخت شهرستان تلاش  مضاعف و وافر  داشته‌اند. 
با توجه به نوپا بودن شهرستان و فراهم نمودن زیر ساخت ها برای فعالیت های عمرانی و اقتصادی و غیره.... ،این موارد تا حصول نتیجه زمان بر خواهد بود.
اینجانب بر خود لازم میدانم  از مردم نجیب و ولایی شهرستان  مروست که برای تحقق اهداف توسعه‌ای ،صبورانه  خادمان خود در تیم اجرایی شهرستان را همراهی می‌کنند، کمال تشکر و قدردانی داشته باشم ،همچمین قصور و کاستی های که از طرف اینجانب و مجموعه کادر اجرایی  شهرستان صورت گرفته عذرخواهی نمایم.

خادم مردم شریف شهرستان مروست 
جواد دانشور مروستی