پیام فرماندار شهرستان مروست به مناسبت 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات وروابط عمومی

 

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت بارز روابط عمومی است بطوری که جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع ‌رسانی در همه عرصه‌ ها پیشتاز است دوچندان شده و اگر ما امروز روابط عمومی را که پل ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های اجرایی می باشد مورد تشویق وترغیب قرار دهیم موجب رشد و بالندگی این سازمان و کسب رضایتمندی مردم خواهد شد و مطمئناً منافع و برکات بسیاری را در پی خواهد داشت.
موفقیت سازما‌نها، ادارات و شرکتها و دوام شان در عرصه ‌ها و فعالیتهای تخصصی مختلف به عملکرد روابط عمومی ‌ها وابسته و روابط عمومی ها سکانداری آن را برعهده دارند. اینجاست که اگر عشق به کار نباشد نمیتوان در این حوزه وارد شد و باید گفت : روابط عمومی یک شغل نیست، بلکه یک ویژگی اخلاقی ست و یک شغل اداری نیست؛ بلکه یک شوق اداری ست.

 اینجانب به نوبه خود فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی  را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه مدیران و کارشناسان پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی شهرستان مروست تبریک عرض نموده و برای تمامی عزیزان شاغل در روابط عمومی‌ها از خداوند متعال آرزوی موفقیت ، سربلندی و توفیق روز افزون را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.