پیام فرماندار شهرستان مروست به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی و هفته بصیرت


پیام فرماندار شهرستان مروست به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی و هفته بصیرت

به مناسبت سالروز حماسه تاریخی ۹ دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، جواد دانشور مروستی  با صدور پیامی، این روز را به مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان مروست تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.”
حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای ( مد ظله العالی )

نهم دی ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

در ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر فقیه انقلاب توطئه دشمنان نظام با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد و مردم بساط فتنه گران را با حضور آگاهانه خود برچیدند.

✳️اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ، این روز را به همه مردم بصیر و ولایتمدار به ویژه مردمان شهید پرور شهرستان مروست تبریک عرض نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان دعوت می نمایم تا با حضور خود در تجمع بزرگ ۹ دی در ساعت ۱۱ روز جمعه در کلیه  شهرستان‌ (در شهر مروست قبل از نماز عبادی و سیاسی جمعه )بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام بزنند .
جواد دانشور مروستی
فرماندار شهرستان مروست