پیام تبریک مشترک حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان و دانشور فرماندار مروست بمناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

«بی‌گمان دوازدهم فروردین‌ماه ۱۳۵۸ یک مقطع تاریخی بی‌نظیر و از سرنوشت‌سازترین روزها در کشورمان است که در آن وعده حق خداوند  مبنی بر برپایی حکومت مستضعفین جامه عمل پوشید و نور امید و شوق رهایی از سیطره مستکبران در دل ملتهای محروم و تحت ستم در سراسر جهان تابیدن گرفت.

امسال همزمان با استشمام عطر روح‌بخش بهار قرآن در حالی به استقبال این روز فرخنده می‌رویم که هدف دشمنان این مرز و بوم حذف تمام چیزهایی است که مردم را به یاد اسلام‌ناب و انقلاب می‌اندازد. هدف آنان تبدیل حکومت مردم‌سالار به یک حکومت باب میل استکبار؛ مطیع و فرمان‌بردار است. 

دشمنان قسم خورده ملت ایران در تلاشند تا با سودجویی از ظرفیت امپراتوری رسانه‌ای و تصویرسازی وارونه از دستاوردها و پیامدهای انقلاب‌اسلامی؛ از دوران ستم‌شاهی، جامعه‌ای رویایی و پوشالی را  مخصوصاً برای جوانان ترسیم و تداعی کنند. البته این اولین توطئه دشمنان برای از پای‌درآوردن نظام‌مقدس جمهوری اسلامی نیست و این نظام از همان ابتدای شکل‌گیری با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها مواجه بوده است؛ از هجوم نظامی در هشت سال دفاع مقدس و تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی تا به کارگیری یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران طی ماه‌های گذشته که به خیال خام خود تصور آن داشتند که می‌توانند با تمام توان داخلی و خارجی در قالب انواع فتنه‌انگیزی‌ها و اغتشاشات در مسیر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند، اما این بار هم با حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم فهیم و ولایت مدار ایران، ناکام مانده و به لطف خدا در آینده نیز راه به جایی نخواهند برد.