به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست ، مهندس دانشور فرماندار این شهرستان طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

پیام تبریک فرماندار شهرستان مروست به مناسبت هفته بسیج

اگر عالم همه با ما ستیزند                              اگر با تیغ ، خونم را بریزند

اگر شویند با خون پیکرم را                            اگر گیرند از پیکر سرم را

اگر با آتش و خون خو بگیرم                          ز خط سرخ رهبر بر نگردم

                                                                                   


بسم الله الرحمن الرحیم

این حرف ما نیست

قرآن هم می گوید شهدا زنده اند.

شهدا شاهدان این عالمند و بهتر از زمان حیات ظاهری خود ، از پس پرده خبر دارند.

باید این قدر با این بدن کار کنیم ، اینقدر در راه خدا فعالیت کنیم که وقتی خودش صلاح دید ، پای کارنامه ما را امضا کند و شهید شویم ؛ اما ممکنه لیاقت شهید شدن ، با رفتار بد یا گناهان از ما گرفته شود.

بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیان گذار بسیج و بیعتی است حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی).

امروز، تفکر بسیجی که در فرمایش رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان لشکر مخلص خدا نامگذاری شده است ، به مدد علم ،  بینش ، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد. نقش بی بدیل بسیج در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی و همچنین در یاری رساندن به مردم در تمامی عرصه ها از جمله اقدامات این نیروی مردمی در حوادث طبیعی، محرومیت زدایی، مواسات مومنانه و مبارزه با بیماری کرونا ستودنی است..

با امید این که این نهاد انقلابی در سایه توجهات حضرت باریتعالی و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی ، با شعار محوری “بسیج، پاره تن مردم است” توانمندتر و پرفروغ ‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف حضور فعال، مستمر و جدی داشته باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور شهرستان مروست خصوصا فرماندهی محترم حوزه مقاومت امام حسین مروست تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

جواد دانشور مروستی -  فرماندار شهرستان مروست