نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

فرماندار مروست در جمع اصحاب رسانه : یکی ازمهمترین پروژه های شهرستان ساخت باند دوم هرابرجان به هرات می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور دانشور فرماندارمروست ، توانگر معاون فرمانداری ،فلاحتی سرپرست بخشداری مرکزی ، یزدانی بخشدار ایثار، قانع رئیس شورای اسلامی شهرستان وجمعی ازاصحاب رسانه در محل سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مروست برگزار گردید.فرماندار مروست گفت: با توجه به مواصلاتی بودن جاده هرابرجان به هرات و مسیر ارتباطی سه استان فارس، کرمان و یزد به دلیل حجم ترافیک بالای آن یکی از اولویت های مهم می باشد.
جواد دانشور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بحث راه های یکی از مباحث مهم است که باند دوم جاده هرابرجان به هرات و همچنین کمربندی شهر مروست از اولویت های آن می باشد.
 وی اظهار کرد: خبرنگاران با توجه به رسالت مهمی که دارند باید نقد منصفانه انجام دهند و ابتدا از اخبار و وقایع اطلاع کافی یافته صحت و سقم آن را سنجیده سپس نقد کنند.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به سیل اخیر خوشبختانه توانستیم 6 میلیون متر مکعب آب را پشت بندهای خاکی ذخیره کنیم که این مهم با توجه به ورود بخش خصوصی به این موضوع و همیاری آنها محقق شده است.
تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان در دولت سیزدهم اولویت دارد
دانشور یاداور شد: تکمیل طرح های نیمه تمام یکی از اولویت های اصلی دولت است که خوشبختانه در این راستا در تلاش هستیم که بتوانیم طرح های نیمه تمام در شهرستان مروست را اجرایی کنیم .
وی کارخانه های فرآوری را یکی از نیازهای اصلی منطقه دانست و گفت: در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است که امید داریم بتوانیم محصولات این منطقه را فرآوری و با برند مروست صادرکنیم.
دانشور افزود:‌ با توجه اینکه شهر مروست پتانسیل معادن را دارد در سال جاری رشته تحصیلی معدن در مروست راه اندازی می شود تا جوانان با علم به کار وارد محیط معادن شده و بتوانند ضمن حرفه آموزی در این رشته مشغول به کار نیز شوند.
وی بیان کرد: با توجه به هفته دولت در سال جاری افتتاح فاز سوم کارخانه اسمالون را داریم که در این طرح نیز برای 101 نفر اشتغالزایی به وجود می آید.
فرماندار مروست افزود: خبرنگاران باید سواد رسانه ای داشته باشند و از آنجا که جنگ امروز  یک جنگ نرم است باید تلاش کنند تا در این جنگ پیروز شویم.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه خبرنگاران جوان نیز به زودی در مروست راه اندازی می شود و در تلاش هستیم تا برای آنها امکانات فراهم کرده و به خبرنگاران در این بخش کمک خواهیم کرد
جواد دانشور مروستی در پایان از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 10پروژه عمرانی با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان خبر داد.