فرماندارشهرستان مروست با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) و « روز پرستار» را به مدافعان سلامت کشور و شهرستان مروست تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر و مدافعان سلامت که با تعهد و تلاشی ایثارگرانه در راستای بهبود حال بیماران تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.
باید گفت حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است.
پرستاران همپای جامعه فرهیخته پزشکی، در سخت‌ترین لحظات زندگی بر بالین بیماران حاضر شده و نعمت سلامتی و حیات دوباره را به آنان هدیه می‌دهند.
بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت بخصوص در دوران ویروس منحوس کرونا که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر دفتر پرافتخار جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.
اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

 

جواد دانشور مروستی

1401/09/09