ظهر امروز برگزار شد؛

جلسه شورای اداری مروست جهت هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در شهرستان مروست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست ، ظهر امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در مروست با حضور امام جمعه شهرستان، معاونت فرمانداری و دیگر مسئولین برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه مروست در این جلسه با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است افزود: روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امسال هم با توجه به جنایتهای اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز با شکوه هر ساله و حتی بیشتر از سالهای گذشته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: انشاالله همه مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز، جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هرروز بیشتر می شود را محکوم خواهند کرد. 

همچنین قانع مسئول برگزاری ستاد مراسمات مروست ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در کلیه روستاهای دو بخش مرکزی و ایثار شهرستان مروست بطور مجزا برگزار می شود. 

توانگر معاون فرماندار ، فضاسازی ادارات و نصب پوستر و ارسال پیامک دعوت به جامعه هدف هر اداره را خواستار شد و بر اطلاع رسانی مناسب و فعالیت قوی روابط عمومی ادارات و هماهنگی با خبرنگاران تاکید کرد.

درپایان توانگر با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان، تیم های اورژانس و اورژانس اجتماعی هم در مسیر راهپیمایی مستقر هستند، از همه اقشار مختلف مردم بویژه ورزشکاران، بسیجیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس و ... برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

 راهپیمایی روز قدس شهرستان مروست ساعت ۱۱ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از چهار راه شهدا به سمت میعادگاه نماز جمعه  (حسینیه بزرگ مروست) برگزار می گردد.