همزمان با هفته دولت صورت گرفت

دیدار معاون استاندار یزد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی فرماندار مروست و جمعی از مسئولان شهرستانی به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه مروست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست؛ در پنجمین روز از هفته دولت با حضور  شاه حسینی معاون استانداریزد ،صباغیان نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ،دانشور فرماندار مروست و جمعی از مسئولان شهرستانی به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان مروست دیدار کردند.

فرماندار مروست در ابتدای این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت با تشریح برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر، دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند، لذا همه ما باید راه و روش و منش رفتاری شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه امور کاری خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردها و خدمات  یک ساله دولت مردمی و انقلابی در شهرستان را به سمع و نظر مردم برسانیم و به نوعی همان دغدغه مقام معظم رهبری که بتوانیم این امید واقعی را در دل مردمان عزیزمان زنده کنیم.

محمد علی شاه حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزددر دیدار با امام جمعه مروست با بیان اینکه دولت مردمی و شخص جناب آقای دکتر رئیسی با حضور میدانی خود و خصوصاً در سطح استان حضور جناب آقای دکتر فاطمی استاندار محترم یزدکه به صورت شبانه روزی در کنار مردم  در راستای خدمات رسانی تلاش می کنند، گفت: مدیران دولت مردمی نیز در در استان و  شهرستانها در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
 

همچنین حجت الاسلام و المسلیمن ابراهیمی امام جمعه شهرستان مروست در این دیدار با تبریک هفته دولت خدمت دولتمردان استانی و شهرستانی ضمن بیان خدمات ارائه شده از سوی دولتمردان در این شهرستان گفت: رسیدگی به مشکلات و معیشت مردم جزء اولویت مسئولین باشد.

امام جمعه مروست در پایان خاطر نشان کرد:شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشند چون این شهیدان گرانقدر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای مسئولان هستند و داشتن این ویژگی‌ها در هر مسئولی می‌تواند او را موفق کند