به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

دیدار رئیس حوزه قضایی شهرستان با فرماندارمروست

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست،کرمی رئیس حوزه قضایی شهرستان  به اتفاق همکاران این حوزه به مناسبت هفته دولت با  دانشورفرماندار شهرستان مروست دیدار وگفتگو کرد.
 
در این دیدار ابتدا کرمی،رئیس حوزه قضایی شهرستان مروست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، از خدمات و تلاش های دولتمردان در شهرستان تقدیر و تشکر داشتند. 

 در ادامه  دانشور فرماندار مروست اظهار داشت:وحدت و همدلی که بین همه مسئولین در این شهرستان حاکم است امنیت عمومی و آرامش آن را به دنبال داشته و امروز به برکت تلاش های تمامی دستگاه ها از جمله فرمانداری و دستگاه های زیر مجموع دولت،دستگاه قضایی،انتظامی و امنیتی، اتحاد،انسجام و همدلی خوبی بین اقشار مختلف مردم شهرستان وجود دارد.
 
فرماندار مروست نیز ضمن تشکر از حضور رئیس حوزه قضایی و همکارانش از زحمات این حوزه در راستای رفع مشکلات مردم و تعامل نزدیک با دستگاه های اجرایی قدردانی کرد و ابراز داشت:به‌ لطف خدا، مجموعه قضایی شهرستان مروست نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق طلبی آنان دارد و بدون تردید احقاق حق افراد و رسیدگی به پرونده‌های مراجعان و خدمت به مردم جزو عبادات بوده و بسیار مهم و ارزشمند است.