دیدار بانوان فرهنگ و هنر مروست با فرماندار شهرستان

جمعی از بانوان فعال در رشته های مختلف حوزه فرهنگ و هنر مروست با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست ، دیدار بانوان فعال در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر با دانشور فرماندار شهرستان مروست با حضور توانگر معاون فرمانداری ،خانم تقی زاده مشاور امور بانوان فرمانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری مروست برگزار گردید.

فرماندار با اشاره به جایگاه و ظرفیت بالای فرهنگی هنری شهرستان بیان کرد:هنرمندان شهرستان با وجود همه مشکلات پیش رو توانسته اند قابلیت ها و استعدادهای خوبی را در تمامی زمینه های فرهنگی، هنری، مذهبی، ادبی به نمایش گذارند.

در ادامه بانوان فرهنگی و هنری با معرفی فعالیت های خود به ارائه نقطه نظرات و بیان دیدگاه های خود پیرامون حوزه فرهنگ و هنر شهرستان پرداختند.

خاطر نشان می‌شود ، تامین و توزیع مناسب اعتبارات فرهنگی هنری شهرستان مطابق با نیازها و ضروریات هر منطقه و بخش، توجه به حفظ شأن و منزلت هنرمندان و بررسی راهکارهای حمایتی از آنان، توسعه فعالیت های فرهنگی هنری و تنظیم برنامه های مناسب با استفاده از هنرمندان بومی شهرستان و تلاش برای ارتقا سطح کمی و کیفی حوزه فرهنگ و هنر از جمله موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان : با حضور فرماندار و جمعی از بانوان فعال در بخش های فرهنگی و هنری بازدید از ساختمان فرهنگ و ارشاد شهرستان مروست صورت گرفت.