حضور دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در جلسه شورای اداری ، جمع اصحاب فرهنگ و هنر وبازدید از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی،هنری شهرستان مروست

حضور دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در شهرستان مروست

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست ؛

محمدمهدی اسماعیلی، پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مروست گفت: مشکلات این کشور حل شدنی است و باید همه همت خود را بگذاریم تا مشکلات حل شود، کشور به برکت پشتیبانی مردم و تلاش مسئولان روزهای خوبی در پیش دارد و همه پیش بینی‌ها در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی نشان می‌دهد که با عزم و اراده‌ای که دولت انقلابی و پشتیبانی که رهبری دارد و همراهی که غاطبه مردم از خود نشان داده‌اند، در یک فرصت کوتاه دوباره فضای پرشور و نشاطی به شکل بارزی خود را نشان خواهد داد.

وزیر ارشاد ادامه داد: مسائل و مشکلات شهرستان مروست در سفر اول احصاء شده و هر قولی که به مردم داده شد، به سرانجام رسید، البته تفاوت سفر اول و دوم این است که بنا در سفر دوم، پیگیری مصوبات سفر اول است.

وی، با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است در این سفر در حوزه سلامت و کشاورزی در مروست به آن پرداخته شود، افزود: در مورد مجتمع فرهنگی مروست نیز اعتبارات آن به زودی اختصاص پیدا می‌کند.

اسماعیلی بیان کرد: موارد مربوط به حوزه فرهنگ و هنر توسط فرماندار و امام جمعه مروست احصاء شده و تلاش ما این است که مسائل و نیازها را رفع کنیم.

وی تاکید کرد: برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اعتباراتی اختصاص خواهیم داد زیرا این کانون‌ها مراکز اصلی در حوزه فرهنگ هستند.

دانلود فیلم
دانلود فیلم