جلسه هم اندیشی بهداشت قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت برگزار شد

 

 جلسه هم اندیشی بهداشت قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت در راستای هم افزایی بیش از پیش برای تحقق قانون جوانی جمعیت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا وافی و پرسنل بهداشت و درمان در مرکز بهداشت شهرستان مروست برگزار تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست ؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا وافی در ابتدای این جلسه ضمن تبیین وظایف کمیته بهداشت در اجرای قانون جوانی جمعیت اظهار داشت: از مسائلی که هم اکنون در تحقق جوانی جمعیت با آن مواجه هستیم، رسوخ باورهای گذشته در اذهان مردم است.
حجت الاسلام وافی ادامه داد: مطمئنا با شرایط بحرانی که کشور و شهرستان مروست در حوزه جمعیت با آن مواجه است، نخستین اقدام تغییر باورهای پیشین و نهادینه کردن باورهای جدید است ، مطمئنا بخش سنگینی از اجرای تحقق قانون جوانی جمعیت بر دوش کارکنان حوزه بهداشت این که باید با هم افزایی، تلاش گسترده و خستگی ناپذیر برای اجرای این قانون از همه ظرفیت ها بهره برد.

حجت الاسلام وافی یادآور شد: افزایش جمعیت برای شهرستان مروست یک امر حیاتی است و همه باید در هر جایگاهی که هستند نسبت به این امر احساس مسئولیت کرده و اقدامات لازم را اجرایی کنند.