جلسه شورای اداری شهرستان مروست

جلسه شورای اداری شهرستان مروست با ریاست فرماندار و حضور مسئولین برگزار و...

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست:جلسه شورای اداری شهرستان مروست به ریاست دانشور فرماندار مروست و با حضور اعضای شورا اداری در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
جواد دانشور مروستی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی ع ،در بدو  سخنانش درباره اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران گفت: مردم هر کجا که نیاز به کمک سپاه داشتند آنها حضور قدرتمند داشتند و امروز نیز در حوزه سلامت به خوبی ایفای نقش کردند؛ با اقدام اروپا علیه سپاه، بیشتر به خصومت دشمنان پی خواهیم برد.
فرماندار مروست در ادامه از حضور و همکاری دستگاه‌هااجرایی شهرستان در سفر ریاست‌جمهوری به استان قدردانی کرد و گفت؛ تمامی دستگاههای اجرایی در اولین فرصت باید تمامی مصوبات خود را جداگانه و به صورت مستمر و مداوم پیگیری کنند.
دانشور با تاکید بر تعامل تنگاتنگ دستگاه های اجرایی و ادارات در این شهرستان گفت: همه مسئولان باید خدمات نظام  و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه ها به مردم منعکس کنند تا به گفته مقام معظم رهبری به جهاد تبیین جامه عمل پوشانده شود.
وی با تاکید بر تکریم ارباب‌رجوع افزود: خدمت به مردم، حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از مهمات انجام کار در ادارات است.
در ابتدای این نشست نیز اداره آموزش و پرورش،دهیاران مبارکه و کرخنگان گزارشی از وضعیت عملکرد اقدامات خود در شش ماهه نوبت دوم ارائه نمودند.