به ریاست فرمانداری مروست صورت گرفت؛

جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان مروست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست؛جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور فرماندار،معاون فرماندار،بخشداران و اعضای ستاد در محل فرمانداری مروست برگزار شد.
دانشور مروستی در این جلسه با بیان اینکه "اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان در دهه فجر بایستی برای مردم تبین شود"،اظهار داشت:انقلاب اسلامی دستاوردهای شگرف و گسترده ای داشته که باید در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به طرق مختلف به مردم تبیین و ارایه شود.
فرماندار شهرستان مروست  بر اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت:  امسال با توجه به دسیسه های دشمنان نظام و اغتشاشات اخیر، مردم مومن و انقلابی  شهرستان  مروست همگام با ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی باحضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال باری دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی،همه ساله،یکی از اتفاقات مهم کشور یعنی  راهپیمایی را زیر ذره بین برده و تمام تصاویر مرتبط به این رویداد مهم را از زاویای مختلف تفسیر می کنند،حضور پرشور ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی در حمایت از انقلاب، تمام نقشه های دشمنان نظام را نقش بر آب می نمایند.
در ادامه جلسه در مورد ساعت برگزاری مراسم و مسیرهای راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن در سطح شهرستان بحث و تبادل و نظر شد.