برگزاری میز ارتباطات مردمی در محل نماز جمعه به مناسبت هفته دولت

فرماندار مروست:برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی ،ارتباط نزدیک دولت با مردم وپاسخگویی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست ، میز ارتباطات مردمی با محوریت هفته دولت با حضور فرماندار مروست ، بخشداران مرکزی و ایثار ، شورای اسلامی مروست ، شهردار و صندوق بیمه روستایی در حسینیه بزرگ مروست برگزار گردید. در این برنامه که قبل از خطبه های نماز جمعه مروست و با استقبال  خوب مردم برگزار گردید مسئولین دستگاههای اجرایی این شهرستان اقدام به مشاوره و پاسخگویی به مراجعان نمودند.

دانشور مروستی که جهت پاسخگویی به مراجعان در این مراسم حضور داشت بیان کرد: برگزاری میز خدمت را در راستای حقوق شهروندی ،ارتباط نزدیک دولت با مردم وپاسخگویی مسئولین دانست وبر ضرورت  رسیدگی به مشکلات مردم  و تلاش در جهت رفع و یا کاهش آن تأکید نمود واظهار داشت: به همین منظور و در راستای راهنمایی و مشاوره  مراجعان ،جلوگیری از اتلاف وقت ورضایت هر چه بیشتر آنان ،فرمانداری مروست اقدام  به برقراری میز خدمت درهفته در محل نماز جمعه  نموده است.

در پایان مراسم مسئولین به همراه مردم به خطبه های نماز دشمن شکن جمعه گوش فرا داده و در نماز عبادی سیاسی آن که به امامت حجة الاسلام والمسلین ابراهیمی امام جمعه شهرستانمروست برگزار گردید، شرکت نمودند