برگزاری اولین نشست گرامیداشت هفته دولت در شهرستان مروست

فرماندار مروست : استفاده از ظرفیت افراد مستعد در تور گردشگری پروژه های هفته دولت در شهرستان مروست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مروست :اولین نشست گرامیداشت هفته دولت به ریاست دانشور فرماندار شهرستان ، با حضور بخشداران مرکزی و ایثار و برخی از رؤسای ادارات برگزار شد.


فرماندار شهرستان مروست، ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  وهفته دولت ، بیان داشت :
جهاد تبیین در اعلام عملکرد دولت در سطح شهرستان از وظایف دستگاههای اجرایی و ادارات است و این مهم باید بخوبی و به نحو شایسته اطلاع رسانی و مردم از این عملکردها مطلع گردند.

ایشان با اشاره به اینکه بیان عملکرد دولت در واقع عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است به ضرورت ارائه برنامه های افتتاحی با حضور نه تنها مسئولین بلکه حضور اقشار مختلف مردمی در هفته دولت تاکید نمودند و استفاده از ظرفیت افراد مستعد در تور گردشگری پروژه های هفته دولت در مروست را یکی از عناوین مهم این شهرستان دانست. 

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه تصریح نمود: ارائه عملکرد شفاف در شهرستان تلاش در جهت حداقل نمودن فاصله مردم و مسئولین و مشارکت مردم در توسعه شهرستان است.
دانشور مروستی  با اشاره به رشادت ها و مبارزات انقلابی شهیدان رجایی و باهنر که در حین خدمت به مردم به شهادت رسیدند الگوی عملی مسئولین در خدمت به مردم دانسته که در جهت خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.
فرماندار مروست در پایان برضرورت تشکیل کمیته های شهرستانی با توجه به دستور العمل استان تاکید وبر ارائه برنامه های افتتاحی در حوزه های مختلف با برنامه ریزی منسجم و بهره گیری از رسانه های جمعی و خبرنگاران جهت بیان عملکرد تاکید نمود.