664

آیین خشت گذاری مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛ در ابتدای این آیین در مراسمی  از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه  خیر بزرگوار محمد تقی شهوازیان مدیر عامل  یزد بسپاردر انجام امور خیر وتقبل نمودن تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور زارچ تقدیر و تشکر بعمل آمد.
سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرماداری یزد در این مراسم در سخنانی اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین  راستودنی دانست و گفت:خدمتی که آقای  شهوازیان وهمسنگرانشان امروز  در جبهه اقتصاد بدون اینکه ما متوجه شویم انجام می دهند ستودنی است .
وی افزود :در یکدوره ای از زمان دشمن از نظر   جغرا فیایی به مرزهای ما حمله کرد وهمه دست در دست هم قراردادند و دشمن را شکست دادیم که  مشاهده شد ولی امروز باتوجه به  فشارها و تحریم ها و سیاست گذاری های اقتصادی  که در جای جای دنیا برعلیه کشور جمهوری اسلامی و مردم ایران  صورت می گیردکسانی هستند که در این سنگرمبارزه مستقیم  بدون اینکه دیده شوند  و مابتوانیم مشکلات و فشارهایی که برآنها هست را درک کنیم میجنگند امثال آقای شهوازیان هستند که در حوزه اقتصاد فعالیت می کنندو این زمینه امن اقتصادی تا حدودی حاصل تلاشهای این عزیزان  است .
سرپرست فرمانداری یزد تصریح کرد  :این افراد  امروز حامی سنگر علم هم هستند و  این دستاوردی است که باید قدردانشان باشیم  و انشالله بتوانیم با ارج نهادن آنها، شاهد باشیم دراین زمینه گامهای موثروبلند تری  رااین عزیزان  بردارندوما هم تلاش می کنیم در حد بضاعت هرچند ناچیریارو کمک کارشان باشیم .
مدرسی در ادامه افزود :علما و روحانیون وکسانی که این بستر فکری و فرهنکی و این  راه را بما نشان دادند آنها را هم قدر بدانیم و بتوانیم همچنان با این مسیر وبا آن آموزه های دینی و فرهنگی و اجتماعی، که از طریق علما و روحانیون به جامعه منتقل شده آنها را هم داشته باشیم واین زمینه را بسط و گستر ش دهیم.
شایان ذکراست در پایان جلسه و قبل از آیین خشت گذاری جلسه منور به حضور خدام امام مهربان و رئوف حضرت امام رضا علیه السلام گردید و خیر محترم بیان کرد  پس از اتمام ساخت  این مجتمع فرهنگی به نام نامی حضرت امام رضا علیه السلام مزین شود.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.