اعزام عوامل مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به محل شعب اخذ رأی در شهرستان تفت

عوامل مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه با حضور در فرمانداری شهرستان تفت و تحویل اقلام موردنیاز به شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، عوامل مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه با حضور در فرمانداری شهرستان تفت و تحویل اقلام موردنیاز به شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

 "علی دهقان نیری" فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت از نزدیک و از ساعت پنج صبح پیگیر اعزام کادر اجرایی انتخابات به محل شعب اخذ رأی شد.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد و به استناد ماده " ۳۶ " قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آن‌ها " ۱۸ " سال تمام باشد یعنی " متولدین روز 15 تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن" می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی جدید خود در انتخابات مذکور شرکت نمایند.

لازم به ذکر است عوامل 67 شعبه ثابت و سیار در نقاط مختلف شهری و روستایی کار اخذ رأی برای انتخاب چهاردهمین منتخب ریاست جمهوری را انجام خواهد داد.