برگزاری شورای اداری شهراحمدآباد

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان اردکان،شورای اداری شهراحمدآباد با موضوع مراسمات پیش رو(اعیاد قربان،غدیر )و اعلام گزارشات مسئولین در حوزه فعالیت‌شان در سالن جلسات شهرداری احمدآباد برگزار شد.

◽️ناصرپایه دار بخشدار مرکزی شهرستان اردکان با اشاره به مراسمات پیش رو در ماه خرداددگفت: شهادت آیت الله رئیسی ضایعه بزرگی برای کشور بود اما شهادت ایشان روح همدلی و همراهی همگانی را در کشور ایجاد کرد و ما مسئولین بعد از شهادت آیت الله رئیسی وظیفه سنگین تری داریم و در این راستا باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

◽️بخشدارمرکزی با تشکر از امام جمعه احمدآباد و دیگر مسئولین شهراحمدآباد گفت: در حوزه امورفرهنگی و مخصوصاً حوزه خانواده و جوانان برنامه‌های خوبی در شهراحمدآباد اجرا شده است و با استقبال خوب مردم نیز مواجه شده است که از تلاش شهردار و اعضای شورای شهر نیز در این رابطه تشکر می کنم.

◽️ناصرپایه دار در ادامه گفت: همفکری و هم افزایی و تعامل بیشتر دستگاه های مختلف می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند،مثلاً یکی از مطالبات این چندوقت مردم شهراحمدآباد حضور ماما در درمانگاه و پایگاه سلامت احمدآباد است که این مهم احتیاج به توجه بیشتر مسئولین دارد و انشاالله هرچه زودتر نیز این مسئله حل شود.


◽️در ادامه این جلسه مسئولین حاضر گزارش عملکرد دستگاه خود را ارائه دادند.