برنامه ریزی مسئولین و فعالین فرهنگی بخش مرکزی شهرستان اردکان برای اوقات فراغت  نوجوانان و جوانان

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی،جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت بخش مرکزی با حضور تعدادی از مدیران مدارس،فعالین حوزه فرهنگی شهر و روستا،شهردار،دهیار و اعضای شوراهای بخش مرکزی در سالن جلسات شهرداری احمدآباد برگزار شد.

◽️ناصرپایه دار در این رابطه گفت:در  خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی،فرهنگی،هنری،ورزشی،تقویتی و... با حاضرین در جلسه هم فکری صورت گرفت تا بتوانیم برنامه های متنوعی را برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان  در ایام تابستان داشته باشیم.

◽️ناصرپایه دار با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در فضای مجازی گفت: یکی از مطالبات جدی برنامه ریزی در مورد حضور نوجوانان و جوانان در این فضا هست که احتیاج به دقت و وطولس خاصی دارد تا بتوانیم مسیر صحیح در این فضا را به نوجوانان و مخصوصاً دانش آموزان نشان بدهیم.

◽️بخشدارمرکزی با تشکر از تمام حاضرین در جلسه و با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در زندگی افراد گفت: یکی از برنامه های اصلی ما باید به سمت مهارت آموزی برود و اگر جوانان و نوجوانان در این ایام فراغت مهارتی را در حرفه و شغل های مختلف یاد بگیرند می تواند برای آینده آنها در ابعاد مختلف کمک کننده باشد و الحمدالله آقای دهستانی مدیر مرکز فنی و حرفه ای اردکان نیز قول هرگونه همکاری را برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان داده است.

◽️در این جلسه تعدادی از فعالین فرهنگی اجتماعی بخش مرکزی به ارائه دیدگاه ها و برنامه های خود در زمینه اوقات فراغت پرداختند.