پیام فرماندار بافق به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

فرماندار شهرستان بافق در پیامی 19 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به تلاشگران جمعیت هلال احمر شهرستان بافق تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، متن پیام ابوالقاسم دهقان بدین شرح است:

 

پیامبر اکرم (ص): مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمينَ عادِيَةَ ماءٍ أونارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّةُ
هر کس سیل و آتش را از گروهی مسلمان برهاند ، بهشت بر او واجب می شود

​​​​​​​

صلح، نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و جمعیت هلال احمر پیام آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین المللی و گویای حقِ حیات قائل شدن برای هر ایده و عقیده ای است.

هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسان های فداکار و ایثارگر می کوشد که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.

بی شک، یکی از شعارهای اساسی هلال احمر، عمل به جای حرف است. آنها با به خطر انداختن جان و هستی خود، برای نجات انسان در هر نقطه ای از عالم تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند و مسئولیت پذیر هستند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های انسان دوستانه و به موقع جمعیت هلال احمر بافق در حوادث گوناگون شهرستان بویژه سیل اخیر در روستاهای بخش مرکزی بافق و همچنین اعزام داوطلب به استان سیل زده سیستان و بلوچستان، روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر را به امدادگران رئوف و داوطلبان سختکوش و کارکنان شریف جمعیت هلال‌احمر شهرستان بافق تبریک عرض نموده و برای تک تک این عزیزان، توفیق روز افزون و اجر معنوی از خداوند منان خواستارم.