به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، معاون فرماندار بافق در مراسم اففتاح اولین دفتر خبرگزاری پانا را در توسعه خبرگزاری پانا موثر خواند و هدف از ايجاد اين دفتر خبري را جذب و آموزش خبرنگاران نوجوان و جوان پانا عنوان كرد.

"محمد علی طالعی"  افزود : پانا کانون خبری مناسبی در آموزش و پرورش است که  با تلاش مناسب مسئولین و خبرنگاران این حوزه می تواند این خبرگزاری دانش آموزی را در سراسرکشور عزیزمان ایران سرافراز فعال و مستمر کند.

در حاشیه افتتاح این دفتر خبر مشاور معاون وزیر و مدیر مسئول خبرگزاری پانا در تماس تلفنی با معاون فرماندار بافق گفت: تلاش خبرگزاری پانا جذب، آموزش و حفظ نیروهای مومن و متعهد می‌باشد و در سال اقتصاد و فرهنگ باید از خبرنگاران نوجوان و جوان پانا در جهت تحقق اهداف کشور و دولت تدبیر و امیدحمایت کرد.

"محمد کاظم دهقانی" افزود : دفاتر خبرگزاری پانا محل تربیت خبرنگاران متخصص و ولایت مدار برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم خبرنگاران بافقی با ارسال اخبار مطلوب و به موقع شاهد پیشرفت بحث خبرنگاری و شناساندن شهرستان بافق در سطح کشور باشیم.

شایان ذکر است خبرگزاری پانا (آژانس خبری) کانون دانش آموزی است که طی امضای تفاهم نامه ­ای بین رئیس سازمان دانش ­آموزی و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و تأیید وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت در خرداد ماه 1381 تأسیس شد.